19 thoughts on “STR HASIL GOV MY : SEMAKAN (FASA 4)”

  1. Salam encik, sy ada masalah kewangan dulu sy daftar geran perihatin tp sekarang geran perihatin kurang dpt bantuan kewangan mcm sy nk roling perniagaan sy x bleh kerana duit x ada ,suami sy hanya pekerje kilang saje sebulan dia dpt gaji bersih rm1400 pastu anak 3 org kalau dulu sy bleh bantu suami kerana dulu sy berniaga tp sekarang sy dh x berniaga sbb masalah kewangan….sy nk tanya kalau sy nk tukar dr geran perihatin k bantuan perihatin rakyat BPR macam mana cara yer….

    Reply
  2. Semak apanya..jika hnya guna data BPR ..tk cukup, baik BKC bkm @ b apa2 lgi, pnerima GKP sentiasa tercicir! PKS tdk smua senang..pndptan harian ada, sy..sewa premis pun tak lepas. Bntuan GKP yg mbt PKS gulung tikar..brpalh sgt

    Reply
  3. Luluskan permohonan Saya BKM..& BKC.
    Saya cuma USAHAWAN JAHITAN PAKAIAN kecilan saja ..Amat terkesan disebabkan PKP demi PKP disebabkan pendamik Covid19 itu.
    Pendapatan sabulan sekarang cuma satu ribu lima ratus saja,dah jadi tahap mudah miskin.

    Reply
  4. Assalamualaikum…ada ssm…suami pesara..rm 1000 bersih..bpr pon x dapt..sbb ada ssm..sedangkn berniaga income amat trjejas .masalh pkp baru ni..nk bayr gaji pekerja…tak cukup…..jad boleh kr mohon BKM….tahap kmi warga emas…tk

    Reply
  5. Tak adil bagi GKP. Semua berdaftar dgn bpr shja…org jual air tepi jln pun ada ssm.. ingat pendapatn atas 5k ker sbln? xdpt bpr..bkc..bkm.. seriously not fair la mcmtu kan..kerajaan tlg celik kn mata sikit tengok betul 2 bantuan diberi…adil ke x!

    Reply
  6. Kenapa saya x dpt dah la ank rmai hutang pulk dkt sek.. Biasa masuk je.. Status saya pun nikah suami pulk kje pendapatan rm100 kot.. Tiba2 bt hal suruh kemkini lagi.. Yg org kaya ad kete moto laju je dh dpt..

    Reply

Leave a Comment